Naše služby

  • Je Váš čas příliš drahý na to, abyste se zabývali běžnou administrativní činností?
  • Máte tolik jiné práce, že Vám papíry přepadávají ze stolu?
  • Chcete se vyhnout placení správních poplatků a pokut plynoucích z pozdě či nesprávně odvedených daní a poplatků?
  • Nebaví Vás stát dlouhé fronty na úřadech, potřebujete se zbavit nevyřízených mailů?
  • Nudí Vás udržovat pořádek ve svých účtech?
  • Ceníte si svého volného času natolik, že jste ochotni svěřit správu běžné agendy další osobě, ale není pro Vás efektivní zaměstnávat vlastní pracovní sílu?
  • Myslíte si, že je pro Vás vlastní kvalifikovaná osobní asistentka příliš velký luxus?
  • Nestojíte o investice od kancelářského vybavení?

Máme pro Vás řešení!

  • Služby flexi („hodinové“) sekretářky jsou určeny právě Vám!
  • S námi ušetříte!
  • Uhradíte pouze sjednanou částku, která představuje skutečně odpracované hodiny.
  • Naším cílem je být na blízku našim klientům.
  • Využijte našich znalostí a zkušeností.
  • Nabízíme komplexní administrativní služby osobní asistentky, sekretářky a účetní.
  • Máme k dispozici plně vybavenou kancelář.
  • Rozsah činností a doba trvání obchodního vztahu se přizpůsobuje individuálním potřebám klientů, může jít například i o jednorázovou výpomoc.

Vaše spokojenost je naší prioritou!

ÚVODNÍ KONZULTACE ZDARMA 

napište, zavolejte, rádi přijedeme…